Kwaliteit

Wij hechten aan kwaliteit die verbonden is met de wensen van onze opdrachtgevers en deelnemers. Dit betekent dat wij met zorg vragen van opdrachtgevers vertalen in programma’s, blijven luisteren en bijsturen in trainingen en achteraf altijd vragen hoe de training heeft uitgepakt. Wat was het resultaat en wat kan mogelijk nog beter? We doen dit onder andere door digitaal te evalueren.

Eventuele klachten worden door ons direct opgepakt en door de directeur van Loof training en advies in contact met onze klant -waar mogelijk- direct opgelost (een klachtenformulier is hier te vinden).

ISO-9001 – Maatstaf 2009

De zorg die wij besteden aan onze processen mag blijken uit het feit dat wij kiezen voor ISO-certificering van ons bureau, ISO-9001, Maatstaf 2009 door CIIO. Loof training en advies is sinds november 2003 ISO-gecertificeerd.

NRTO

Loof training en advies bezit het NRTO-keurmerk en verbindt zich aan de gedragscode van deze brancheorganisatie. Dit keurmerk is de erkenning voor kwaliteit en professionaliteit in de opleidingsbranche. Door het NRTO-keurmerk kunnen klanten ervan uitgaan dat Loof voldoet aan de hoge kwaliteitseisen op het gebied van transparantie over producten en diensten, adequate dienstverlening, professionele omgang met klanten en deskundigheid van onze medewerkers.